joi, 13 ianuarie 2011

Primele alimente

Printre primele alimente pe care le-am introdus, sau mai bine spus primul aliment care l-am introdus in alimentatia bebelusului a fost : morcovul.Nu stiu daca am procedat bine, dar atat timp cat copilul a fost OK......La inceput i-am dat doar suc de morcov .Am inceput cu 2 lingurite in prima zi, 4 lingurite in a doua zi si treptat am adaugat cate 2 lingurite timp de o saptamana . Astfel i-am inlocuit masa de la ora 10-11 cu sucul de morcov 100-120ml.Dupa o saptamana , cel de-al doilea fruct a fost marul, cu care am procedat la fel .In acest fel dupa 2 saptamani masa de la ora 10-11 era un suc de mar-morcov.Bebe a primit foarte bine cele doua produse in alimentatia lui , asa ca domnul morcov si domnul mar , s-au mutat de la storcatorul de fructe la robotul de bucatarie pentru ca bebe sa poata savura de acum piure de mar si morcov.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu